February 21, 2011

Lohusa Hikayeleri

Derya çok güzel bir bloga ön ayak oldu, belki duymuşsunuzdur: Lohusa Hikayeleri. Yeni doğum yapan kadınların bu zor dönemde kendilerini yalnız hissetmesi çok karşılaşılan bir durum. Derya, kendisi “Cinnet Anaların Ayağının Altındadır” diyerek çok güzel anlatmış hislerini. Ve "yeni doğum yapan kadınların yalnız olmadığını göstermek istemiş, bebeğini kucağına aldıktan sonra dünyanın en mutlu insanı gibi hissetmeyip, bocalayan ilk insan olmadıklarını".


Aradan 2 sene geçtiği için, hislerim pek taze olmasa da ben de katkıda bulunmak istedim bu bloga ve oturdum yazdım kendi hikayemi, okumak isterseniz buyrun buradan devam edin...

7 comments:

saricizmeli said...

tam benlik:)

anne kaleminden said...

cinnet anaların ayakları altındadır haaa.. çok güldüm, başucu atasözüm artık bu benim :)))

Sedef Örsel Özçelik said...

haber verdiğin için teşekkürler, hemen takibe alıp duyuracağım ben de :)

Selen said...

Hakikaten şu "cinnet anaların ayağının altındadır" lafı süpermiş, çok güldüm ben de. Cuk oturmuş :D

DeryAze said...

:) cinnete 5 kala ağzımdan çıkmış bir laftır kendileri :))
sarıçizmeli o zaman senden de hikaye alalım ha? :)

Evren said...

Sarıçizmeli,
Sen deneyimlisin ama farklı olur. Artık senden de comparative bir çalışma bekleriz :D

Anne kaleminden,
Evet çok isabetli bir söz hakikaten, ben de çok sevdim :))

Sedef Örsel Özçelik,
Rica ederim. Evet iyi olur duyurmak, anneler bu zor dönemlerinde kendilerinin yalnız olmadığını görürler.

Selen,
Evet, cuk :D

DeryAze,
Bir kez de buradan teşekkür edeyim, bu güzel çalışmayı gerçekleştirdiğin için. Sevgiler...

DeryAze said...

Katkın ve desteğin için ben teşekkür ederim Evren. Umarım birilerine bir faydası olur.