December 10, 2009

Bir Pazar sabahı 15 dakika daha uyuyabilmek için bebeğinizi yere bırakırsanız neler olur?

Sen dün kırmızı çorabın nerde diye sormuştun ya, işte buldum :)


Bu bezler de yetti artık aaaayy!

Önlükleri zaten oldum olası hiç sevmedim, kaç kere söküp attığım halde hala boğazıma bağlıyorlar ya hayret doğrusu! En iyisi tümden alaşağı edeyim sepeti de görsünler artık :)

Öff! burası çok dağıldı, ben en iyisi sıvışayım...


Ve şurada masum masum kitap okuyor numarası yapayım...

Annemin kafasının dibine de şu saati koydum ama hala tosur tosur uyuyor kadın yaa!


Aaa bi' dak'ka, bu uyandıran saat değil miydi yoksa???


Hadi annecim, çorabını giy de kalk artık!

* * *

Anne: Ama ama neler oldu burada böyle??? Hımm anlaşıldı, sen gel bakalım şöyle yatağa da hesabını alayım senin.


Evet bugünkü hesabınız biraz kabarık küçük hanım: Toplam 15 öpücük, ikisi gıdıktan; 5 ısırık, üçü göbekten :)))

1 comment:

Anonymous said...

nefis fotolar, tanıdık hikayeler :)))