October 14, 2009

Müzik ve dans: sebeb-i varlığım!

Hamileyken YavruSu'ya yazdıklarımdan :

"Birtanem, canım bebeğim, sen geleceksin diye öyle heyecanlanıyoruz ki burda... Hareketlerini hissetmek muhteşem bir duygu --tabii idrar torbamın üzerinde stretching yapmadığın zamanlarda :)

18 haftalıkken ilk kez hissettim seni. Narin dokunuşlar giderek vuruşlara dönüştü, ve vuruşlar dansa... YavruSu'nun su dansına..."


Evet, Erkan Oğur ve daha nicelerini dinledik seninle :) En çok da Astrud Gilberto, Marta Gomez, Gitarissima, Ricardo Moyano, Kardeş Türküler, Sema, Reşat Aysu, Anouar Brahem, Bach, Mozart, Astor Piazzolla (özellikle Eight Seasons), Ben Harper ve daha niceleri... Sen bir çık, daha neler dinleyeceğiz neler :)

8 comments:

senem said...

Çok güzeeeel. Ben böyle bir video çekmediğime çok pişmanım zamanında. :) Bu arada fondaki müzik nedir? Çok beğendim.

Evren said...

Erkan Ogur'un Gayda'sı Senemcim. Bir Ömürlük Misafir albümünde var. Bu albümün benim, ve aslında benim dönemindeki tüm gitarcıların hayatında çok özel bir yeri vardır...

Merakli said...

Bu goruntude kac haftaliksiniz merak ettim?

Evren said...

35 haftalik, darisi basinda mi yoksa? :)

Merakli said...

Evet darisi basimda :))
Ama benimkisi daha kucuk, 27. haftamdayim, yazida 18. hafta diyince, ben 18. hafta goruntusu zannettim, kendim icin uzulmustum, cunku bizimkisi cani isterse kipirdiyor, istemezse gun boyu uyuyor :)
Bilmiyorum normal mi? yurt disinda sadece 2 kere ultrasona girildigi icin endiselenmem normal galiba...

Evren said...

:) Sevindim adina, cok guzel bisey bu. Ve bu soruya da cok guldum: ... normal mi? Hamileligin ve dogumdan sonra da ilk yilin en favori sorusu. Aslinda hala bazen kendimi bu soruyu sorarken buluyorum :)

Ve seni cok iyi anliyorum, cunku ben de yurtdisindayim. Ama sunu soyleyebilirim ki gayet normal. Sanirim son 1,5-2 ayda daha bir duzene giriyor, rutin olusuyor ve o rutin dogumdan sonra da bir sure devam ediyor. Saglikli ve rahat bir dogum dilerim! Sevgilerimle :))

Merakli said...

Tesekkur ederim,
Sayfalarinizi birazdaha inceleyince sizinde USA'de oldugunuzu ogrendim, burdaki doktorlar pek bi pozitif olunca ilk kez anne olacak birinin endiselenmesini normal olarak gorsemde kafamdaki ACABA? sorusu hicbirzaman eksik olmuyor,
Gobegim yerine daha cok ben kilo almis gibi durdugumdan 27 haftalik erkek bebek beklememe ragmen hala karnimin buyuk olmamasindan dolayi endise endise endise,
neyse ikincisinde birazdaha tecrubeli olacagim galiba bu gidisle...

denden said...

Ay ne güzel bir anı bu böyleeee!..